Vedení účetnictví
Účetnictví musí vést každý podnikatel (ať už živnostník nebo právnická osoba - tedy společnost). Z této povinnosti jsou stanovené určité výjimky. Účetnictví nemusí vést podnikatelé - fyzické osoby nezapsané v obchodním rejstříku, jejichž roční obrat nepřesáhl 25 milionů korun. V takovém případě však tito podnikatelé stejně musí vést alespoň daňovou evidenci (což je jakési mírně zjednodušené účetnictví) nebo evidenci příjmů a pohledávek, pokud uplatňují výdaje paušálem. (viz zákon o účetnictví a zákon o dani z příjmů)
Vedení účetnictví zahrnuje:
- zaúčtování faktur přijatých a vydaných
- zaúčtování pokladních dokladů a bankovních výpisů
- zaúčtování zápočtů, dobropisů, interních účetních dokladů a dalších
- měsíční nebo čtvrtletní zpracování podkladů pro přiznání k dani z přidané hodnoty (u plátců)
- zpracování podkladů pro kontrolní a souhrnné hlášení k dani z přidané hodnoty
- podklady pro roční přiznání k dani z příjmů
- inventarizace účtů na konci období
- zpracování účetní závěrky (běžné roční, případně mezitimních v průběhu roku dle individálních požadavků)
- zpracování libovolného finančního reportingu podle přání klienta (přehledy dlužníků a věřitelů, finanční analýzy, atd.)
- zpracování mzdového účetnictví (výplatní pásky, hlášení na úřady atd.)
- další úkony dle individuální situace
Upozornění: Neposkytujeme služby ve smyslu zákona č. 523/1992 Sb., o daňovém poradenství! V případě potřeby vám zprostředkujeme konzultaci s daňovým poradcem zapsaným u komory daňových poradců.
Pozn.: Zpracování finančního a mzdového účetnictví jsou dvě relativně samostatné oblasti a je možné je od sebe oddělit. Firma, která zpracovává finanční účetnictví nemusí nutně zpracovávat i mzdové účetnictví a naopak.
Účetnictví vedeme v ekonomickém softwaru POHODA, případně na libovolném účetním a ekonomickém softwaru, který si sami pořídíte.
Zpracování může probíhat u nás v kanceláři nebo přímo u Vás ve firmě na Vašem firemním zařízení.
Předávání dokladů probíhá individuálně na základě dohody, tak aby bylo možné zpracovat účetnictví včas s ohledem na různé termíny jako např. podání daňového přiznání atd. Nejčastěji jsou dokumenty předávány přímo osobně buď u Vás nebo u nás v kanceláři, případně zasílány poštou nebo kurýrem. Účetní výstupy, dle Vašich požadavků, jsou pak zasílány elektronicky prostřednictvím e-mailu nebo jiným dohodnutným způsobem.
Provádíme také rekonstrukce účetnictví. Rekonstrukce nebo-li zpětné sestavení účetnictví se dělá např. v případech, kdy dosud vedené účetnictví nezobrazovalo věrně skutečnou realitu a je tedy potřeba ho doplnit a opravit tak, aby se tohoto věrného stavu dosáhlo.
Podporujeme moderní způsoby zpracování účetnictví:
- účetnictví on-line
- on-line přístup klientů k jejich účetnictví
- vzdálená bezpapírová komunikace
- účetní supervize
Kontakt
Praha 9 - Prosek
Administrativní budova Litvínovská 609/3
Tel.: 730 547 001
lenka.kyrianova@upservice.cz
ON-LINE PŘÍSTUP DO VAŠEHO ÚČETNICTVÍ A NEOMEZENÁ MOŽNOST VYUŽITÍ PROFESIONÁLNÍHO EKONOMICKÉHO SOFTWARE za 600 Kč za měsíc!
Data kdykoliv a odkudkoliv k dispozici, průběžná kontrola dat z účetního a daňového hlediska, okamžité přehledy o Vašem podnikání, úspora na účetních službách!
Zkušenosti - reference:
- výroba nanotextílií
- vzdělávací a poradenská společnost
- dodavatel bezkontaktních platebních služeb
- restaurace
- velkoobchod s potravinami
- maloobchod s textilem a obuví
- e-shopy
- lékařské ordinace
- nákup a prodej elektroniky
- zpracování technických projektů
- vývoj počítačových simulací
- počítačoví programátoři
- řemeslnické a stavební práce
- kosmetické a masérské služby
- obchod s automobilovými komponentami