Ceník

Ceny jsou vždy domlouvány individuálně podle konkrétní situace u daného klienta. Je možné domluvit paušální částku nebo je platba stanovována přesně podle odpracovaného času.

Cena hodiny práce činí 750 Kč bez DPH. Celková částka bude podložena výkazem práce, takže budete mít přehled o pracnosti Vašeho účetnictví a budete přesně vědět za co platíte. Neplatíte žádné základní paušály ani minimální měsiční platby, jen skutečně odpracovaný čas.

Níže je uvedený orientační příklad, abyste si mohli udělat představu o fakturované částce. Přesná cena za zpracovnání však vždy záleží na konkrétní situaci daného podnikatele.

 

V případě Vašeho zájmu o nezávaznou kalkulaci ceny, nás neváhejte kontaktovat.

 

Ceny za zpracování daňového přiznání jsou zde. Netýká se daňových přiznání v rámci zpracování účetnictví - to je již zahrnuto v základní ceně za vedení účetnictví.

 

obrázek - peníze

Příklad:

Společnost s r.o., společník (jednatel) je jediným zaměstnancem firmy, měsíční plátce DPH, plátce silniční daně. Měsíčně firma předkládá doklady k zaúčtování: cca 10 faktur vydaných, 15 faktur přijatých, 10 pokladních dokladů, výpis z bankovního účtu, vyúčtování cestovních náhrad, podklady pro výpočet mzdy jednatele.

 

Přibližná doba potřebná k zaúčtování daných dokladů, sestavení přiznání k DPH, výpočtu zálohy na silniční daň, měsíčnímu vyúčtování mzdy nebo odměny jednatele, přípravě platebních příkazů a provedení potřebných hlášení na úřady je cca 2 hodiny (samozřejmě záleží na stavu dokladů, opakování jednotlivých transakcí atd.).

 

Cena za zpracování finančního a mzdového účetnictví u toho podnikatele tedy bude přibližně 1.500,- Kč bez DPH měsíčně.

 

 

Orientační cenová kalkulačka

Spočítejte si kolik přibližně by Vás Vaše účetnictví stálo! Níže doplňte počty dokladů, které Vaší firmou měsíčně projdou a zobrazí se Vám orientační výpočet měsíční ceny.

 

 

 

Počet faktur přijatých z ČR:
Počet zahraničních faktur přijatých:
Počet faktur vydaných:
Počet pokladních dokladů (příjmové i výdajové):
Počet položek bankovního výpisu:
Počet zápočtů:
Počet zaměstnanců (prac. poměr i dohody):
Plátce DPH:

cena:

Vyhledávání

Kontakt

UpService, s.r.o. - Ing. Lenka Kyrianová Praha 9 - Prosek
Administrativní budova Litvínovská 609/3
Tel.: 730 547 001
Skype: lenka.k_UPS

 

Daňová přiznání za rok 2017! Ceník zde

 

 

AKTUÁLNĚ VOLNÁ KAPACITA PRO NOVÉ KLIENTY!!!

Aktuálně se nám uvolnila kapacita pro zpracování účetnictví i mezd (i pro větší firmu). Zároveň se blíží i konec roku, takže je nejvhodnější doba i pro případnou změnu účetní firmy. V případě zájmu nás proto kdykoliv kontaktujte. Rádi si s vámi domluvíme informační schůzku.

 

NOVINKA: ÚČETNÍ PORADENSTVÍ ZDARMA

Všem novým klientům (kteří uzavřou smlouvu na vedení účetnictví a/nebo zpracování mezd po 1. 12. 2014) poskytneme, jako poděkování za jejich důvěru v naši firmu a zároveň jako pomoc do začátku, účetní poradenství první dva měsíce zdarma (v běžném rozsahu odpovídajícímu činnosti klienta).

 

 

ON-LINE PŘÍSTUP DO VAŠEHO ÚČETNICTVÍ A NEOMEZENÁ MOŽNOST VYUŽITÍ PROFESIONÁLNÍHO EKONOMICKÉHO SOFTWARE          za 550 Kč za měsíc!

Data kdykoliv a odkudkoliv k dispozici, průběžná kontrola dat z účetního a daňového hlediska, okamžité přehledy o Vašem podnikání, úspora na účetních službách!